Wish List 0
Proizvodi

Uvjeti dostave



Dostava robe se vrši specijaliziranim vozilima hladnjačama na području Istarske županije, grada Rijeke i uže okolice prema rasporedu i dostavnim zonama.

Dostavne zone:

  • ZONA 1 - do 15km od centralnog skladišta u Galižani,
  • ZONA 2 - do 50km od centralnog skladišta u Galižani,
  • ZONA 3 - ostalo područje Istarske županije, grad Rijeka i uža okolica.

Načini dostave:

  • U HoReCa (hoteli-restorani-catering) prodajnom kanalu dostava se vrši u zoni 1. i 2. svakim radnim danom, dok za zonu 3. prema tjednom rasporedu ruta,
  • U Retail (maloprodajne trgovine) prodajnom kanalu dostava se vrši za sve tri zone danima određenim tjednim rasporedom ruta,
  • U maloprodajnom kanalu (krajnji kupci) dostava se vrši svakim radnim danom isključivo u zoni 1. -  području Pule, Medulina, Vodnjana, Fažane i Galižane.

Rokovi dostave:

  • ZONA 1. i 2. - Za sve narudžbe izvršene do 24h prethodnog dana ili do 4h ujutro istog radnog dana, robu dostavljamo najkasnije do 16h,
  • ZONA 1. - Za sve narudžbe izvršene od 7h do 12h istog radnog dana, robu dostavljamo najkasnije do 18h,
  • ZONA 3. - Za sve narudžbe izvršene do 4h radnim danom kojim vozimo određenu rutu, robu dostavljamo najkasnije do 18h. 

Ako želite dogovoriti poseban termin dostave, molimo Vas da to navedete prilikom narudžbe u polje „Napomena“ kako bismo mogli dati pravovremenu povratnu informaciju o toj mogućnosti.

Besplatna dostava

Dostava za sve narudžbe u vrijednosti iznad 100€ je besplatna. Ovo vrijedi isključivo za kupce koji nemaju ugovornu suradnju.

Plaćena dostava

Dostava za vrijednosti narudžbe ispod 100€ biti će izračunata prilikom slanja ponude

Dostava u ostale dijelove RH

Sve pošiljke izvan Istarske županije dostavljamo putem GLS dostavne službe prema sljedećem cjeniku:
0 - 15 kg : 5€ + PDV 
15,1 - 30 kg: 9€ + PDV


Opći uvjeti dostave

  • Svi proizvodi bit će zaštićeni i zapakirani u kvalitetnu transportnu ambalažu tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
  • Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
  • Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom Kupca na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vidljivih vanjskih oštećenja.
  • U slučaju da naručeni proizvod nismo u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome ćemo Vas obavijestiti i dogovoriti eventualni novi rok isporuke.

U slučaju bilo kakvih pitanja rado ćemo Vam pomoći. Slobodno nam se obratite na e-mail adresu: prodaja@albi.hr .