Uvjeti dostave

Dostava robe se vrši specijaliziranim vozilima hladnjačama na području Istarske županije, grada Rijeke i uže okolice prema rasporedu i dostavnim zonama.
Dostavne zone:
- ZONA 1 - do 15km od centralnog skladišta u Galižani,
- ZONA 2 - do 50km od centralnog skladišta u Galižani,
- ZONA 3 - ostalo područje Istarske županije, grad Rijeka i uža okolica.
Načini dostave:
- U HoReCa (hoteli-restorani-catering) prodajnom kanalu dostava se vrši u zoni 1. i 2. svakim radnim danom, dok za zonu 3. prema tjednom rasporedu ruta,
- U Retail (maloprodajne trgovine) prodajnom kanalu dostava se vrši za sve tri zone danima određenim tjednim rasporedom ruta,
- U maloprodajnom kanalu (krajnji kupci) dostava se vrši svakim radnim danom isključivo u zoni 1. - području Pule, Medulina, Vodnjana, Fažane i Galižane.
Rokovi dostave:
- ZONA 1. i 2. - Za sve narudžbe izvršene do 24h prethodnog dana ili do 4h ujutro istog radnog dana, robu dostavljamo najkasnije do 16h,
- ZONA 1. - Za sve narudžbe izvršene od 7h do 12h istog radnog dana, robu dostavljamo najkasnije do 18h,
- ZONA 3. - Za sve narudžbe izvršene do 4h radnim danom kojim vozimo određenu rutu, robu dostavljamo najkasnije do 18h.
Ako želite dogovoriti poseban termin dostave, molimo Vas da to navedete prilikom narudžbe u polje „Napomena“ kako bismo mogli dati pravovremenu povratnu informaciju o toj mogućnosti.
Besplatna dostava
Dostava za sve narudžbe u vrijednosti iznad 100€ je
besplatna. Ovo vrijedi isključivo za kupce koji nemaju ugovornu suradnju.
Plaćena dostava
Dostava za vrijednosti narudžbe ispod 100€ biti će izračunata prilikom slanja ponude
Dostava u ostale dijelove RH
Sve pošiljke izvan Istarske županije dostavljamo putem GLS dostavne službe prema sljedećem cjeniku:
0 - 15 kg : 5€ + PDV
15,1 - 30 kg: 9€ + PDV
Opći uvjeti dostave
- Svi proizvodi bit će zaštićeni i zapakirani u kvalitetnu
transportnu ambalažu tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu
oštetiti.
- Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti
eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati radniku koji je robu dostavio,
odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
- Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati
otpremnicu ili dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Potpisom Kupca na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet
bez vidljivih vanjskih oštećenja.
- U slučaju da naručeni proizvod nismo u mogućnosti isporučiti
u navedenom roku, o tome ćemo Vas obavijestiti i dogovoriti eventualni novi rok
isporuke.
U slučaju bilo kakvih pitanja rado ćemo Vam pomoći. Slobodno
nam se obratite na e-mail adresu: prodaja@albi.hr .