Wish List 0
Proizvodi

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti web trgovine Albi.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini.

Web trgovinom Albi.hr (u daljnjem tekstu „trgovina“) upravlja tvrtka ALBI d.o.o., Vodnjanska 50, Pula, OIB: 74376972925, koji je pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu prodavač ili Albi.hr).

Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine Albi.hr, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos između Albi.hr i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila kupnje na mjestima za preuzimanje Albi.hr.

Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (predaje web narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s istima.

Vrste korisnika

Jednokratnim upisom u web trgovinu Albi.hr putem e-maila posjetitelj postaje gost Albi.hr, a potvrđenom registracijom u web trgovini Albi.hr postaje član Albi.hr. I gost i član Albi.hr (u nastavku i korisnik) stječu pravo na kupnju u web trgovini Albi.hr.

Kod registracije u web trgovinu kao član Albi.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako njegovoj e-mail adresi i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana Albi.hr nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.

Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.

Kupnja određenih artikala koji su na skladištu na mjestu za preuzimanje Albi.hr moguća je i bez upisa u web trgovinu Albi.hr i po redovnoj cijeni.

Dostupnost informacija

Albi.hr se obvezuje da će kupcu, prije nego što je vezan ugovorom ili ponudom, osigurati sljedeće informacije:

  • podatke o poduzeću ALBI d.o.o. (naziv i sjedište poduzeća, matični broj),
  • kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (kontaktni email, telefon),
  • bitne karakteristike artikala (uključujući i postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti toga podatka,
  • raspoloživost artikala (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti raspoloživ u razumnom razdoblju),
  • uvjete dostave artikla (te način, mjesto i vrijeme dostave),
  • cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i evidentno mora biti prikazano sadrže li već poreze i troškove prijevoza i druga davanja te rok valjanosti toga podatka,
  • način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti toga podatka,
  • vremenska valjanost ponude,
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje,
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima.

Ponuda artikla

Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda Albi.hr često se i brzo ažurira te mijenja.

Cijena u web trgovini Albi.hr neregistriranim i registriranim neugovornim kupcima prikazana je kao redovna cijena.

Redovna cijena je cijena koja vrijedi za neregistrirane korisnike koji nisu članovi web trgovine ili gosti Albi.hr, a unatoč tome žele obaviti kupnju na jednom od mjesta za preuzimanje Albi.hr te za registrirane korisnike koji nemaju Ugovor o poslovnoj suradnji s ALBI d.o.o. , a unatoč tome žele obaviti kupnju na jednom od mjesta za preuzimanje Albi.hr.

Akcijska cijena je posebno snižena cijena artikla koja je valjana u razdoblju naznačenom na artiklu i vrijedi za određene artikle koji su u ponudi Albi.hr označeni znakom akcija.

Artikl s oznakom "Novo" nedavno je dodan artikal u ponudu Albi.hr. Ovom će oznakom biti izložen najmanje 14 dana i najviše 1 mjesec.

Artikl s oznakom "Rasprodaja" ima još dodatno sniženu cijenu u odnosnu na web cijenu koja vrijedi od rasprodaje zaliha ovog artikla.

Artikl s oznakom "Nije raspoloživo" trenutno nije raspoloživ. To znači da nije na zalihi, ni u središnjem skladištu, ni kod dobavljača.

Artikl s oznakom "x-dana" npr. „2-3 dana“ raspoloživ je od trenutka podnošenja narudžbe do roka naznačenog umjesto oznake „x“ koji vrijedi od trenutka podnošenja narudžbe.

Artikl s oznakom "Po narudžbi" kupcu omogućava kupnju artikla po narudžbi, odnosno narudžba artikla od dobavljača započinje podnošenjem narudžbe kupca, prema uvjetima navedenim u opisu artikla.

Narudžba

Kupoprodajni ugovor između Albi.hr i kupca u web trgovini sklopljen je u trenutku kada Albi.hr kupcu pošalje prvi e-mail o statusu njegove narudžbe (potvrda prijema narudžbe). Od toga su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni te vrijede za Albi.hr i za kupca. Kupac je osoba s podacima navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće.

Kupoprodajni ugovor (tj. prvi e-mail o statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju Albi.hr.

Načini plaćanja

Albi.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • doznakom na račun poduzeća ALBI d.o.o. (po ponudi/predračunu),
  • gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe,
  • karticom Visa, Visa electron, American Express, Diners, Mastercard ili Maestro prilikom preuzimanja narudžbe.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili promijene načina plaćanja, kupac je dužan obavijestiti Albi.hr na e-mail adresu prodaja@albi.hr.

Izdavanje računa

Dostavljači Albi.hr-a kupcu prilikom dostave artikala predaju račun u papirnatom obliku, s naznačenim načinom plaćanja kojeg je kupac odabrao prilikom narudžbe. U slučaju gotovinskog plaćanja (novčanice ili kartice) kupcu se dostavlja fiskalizirani račun. U slučaju bankovne doznake kupcu se dostavlja transakcijski račun. U slučaju da kupac račun plati na drugačiji način od naznačenog prilikom dostave, Albi.hr će kupcu dostaviti račun naknadno, s naznačenim načinom plaćanja u elektronskom PDF obliku na prijavljenu e-mail adresu.

Na računu su raščlanjene cijena i svi troškovi koji se odnose na kupnju.

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije predavanja narudžbe. Naknadno predloženi prigovor u vezi točnosti izdanih računa ne uvažavamo.

Cijene

Redovna cijena vrijedi za sve registrirane korisnike Albi.hr koji su ALBI d. o. o. povjerili svoje podatke i nemaju s ALBI d.o.o. potpisan Ugovor o poslovnoj suradnji. Registriranim korisnikom Albi.hr postajete registracijom u web trgovini kao član Albi.hr ili jednokratnim upisom u web trgovinu kao gost Albi.hr.

Ugovorna cijena vrijedi za sve registrirane korisnike Albi.hr koji su ALBI d. o. o. povjerili svoje podatke i imaju s ALBI d.o.o. potpisan Ugovor o poslovnoj suradnji. Po potpisu ugovora, Albi.hr kupcu dodjeljuje status ugovornog kupca sukladno potpisanom Ugovoru o poslovnoj suradnji te takav kupac prilikom prijave na sustav Albi.hr pristupa artiklima koji imaju istaknutu isključivo ugovornu cijenu, sukladno potpisanom Ugovoru o poslovnoj suradnji.

Sve cijene uključuju PDV, osim ako je izričito navedeno drugačije. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenih načina plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.

Unatoč naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Albi.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.

Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju. Popust kod pojedinačnog artikla i promotivni kod također se ne zbrajaju. Kodovi bonusa za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

Kupon za popust

Kupon za popust donosi različite pogodnosti prilikom kupnje putem web trgovine Albi.hr i vremenski je ograničen. Aktivni kupon za popust pronađite na naslovnoj stranici oglasne poruke, na stranici pojedinačnog odjela u našem newsletteru ili drugim medijima.

U slučaju da kupac iskoristi kupon za popust, a narudžbu s kuponom za popust naknadno otkaže vlastitom voljom, kupon za popust smatrat će se iskorištenim.

Uporaba kupona za popust:

  • Odaberite artikle koje želite kupiti i dodajte ih u košaricu. Vrijednost vaše narudžbe mora biti barem 1 kn viša od vrijednosti kupona za popust. Kada završite s dodavanjem artikala u košaricu nastavite klikom na gumb „završi kupovinu“. U polje „iskoristi kupon“ unesite kupon za popust i kliknite na gumb „primjeni kupon“.
  • Kada unesete kupon za popust, vrijednost kupona za popust automatski se oduzme od cijene vaše narudžbe u zadnjem koraku – Sažetak vaše narudžbe. Preostali iznos još uvijek morate platiti.
  • Kupon za popust je jednokratni kod, što znači da se može koristiti samo jednom.

Postupak obavještavanja o kupnji

1. Albi.hr narudžba

Nakon predavanja narudžbe kupac dobiva obavijest e-mailom, da je narudžba primljena. Članu Albi.hr na web stranici www.albi.hr uvijek su dostupni sveobuhvatni podatci o statusu i sadržaju narudžbe. Albi.hr narudžbu pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala i potvrdi, odnosno s razlogom odbije narudžbu. Albi.hr može za provjeravanje podatka ili zbog osiguravanja točnosti isporuke nazvati kupca na njegov kontaktni telefonski broj. Isporuka artikala koje Albi.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu ovisi isključivo o dobavljaču i roku u kojem dobavljač može dostaviti artikle do Albi.hr. Albi.hr kupca redovito obavještava emailom o ažurnim podacima u vezi isporuke artikala. Ako je rok isporuke vrlo dug i kupac ne želi čekati, to može javiti Albi.hr koji će artikl ukloniti iz narudžbe i kupcu vratiti već eventualno uplaćena sredstva, a ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili narudžbu u cijelosti stornirati. Ako dobavljač Albi.hr ne potvrdi isporuku naručenih artikala najkasnije do isteka dva tjedna od dana predaje narudžbe, Albi.hr može narudžbu kupca odbiti iz razloga da artikl više nije dostupan. Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti. Albi.hr ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu uzrokovanu duljim rokovima isporuke ili zbog neizvršene isporuke artikala koje Albi.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu..

2. Narudžba je otpremljena/narudžba je pripremljena za preuzimanje

Albi.hr u dogovorenom roku artikl pripremi i pošalje ili pripremi za osobno preuzimanje te o tome e-mailom ili telefonom obavijesti kupca. Albi.hr e-mailom obavještava kupca i o politici odustajanja od ugovora, kome se obratiti u slučaju kašnjenja u isporuci te kome se obratiti u slučaju pritužbe.

U slučaju da se kupac pravodobno odluči za opoziv narudžbe mora prodavača o tome odmah obavijestiti telefonom na broj 052 330 090 ili emailom na adresu prodaja@albi.hr. U slučaju da je narudžba već otpremljena, kupac prilikom dostave može odbiti preuzimanje pošiljke dostavljaču. U slučaju osobnog preuzimanja (kada je artikl već pripremljen za preuzimanje), kupac opoziv narudžbe može javiti putem već gore navedenih načina.

Kupnja za pravne osobe

Postupak kupnje za pravne osobe jednak je onome za fizičke osobe, s razlikom da u obrascu adrese trebate unijeti naziv pravne osobe i potvrditi suglasnost s Uvjetima poslovanja. Ako ste već kupovali preko firme, izaberite naziv firme iz svojeg arhiva.

Ugovorni kupci plaćanje vrše sukladno ugovorenim uvjetima Ugovorom o poslovnoj suradnju s ALBI d.o.o.

Pravo potrošača na odustajanje od ugovora

Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju artikle za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla.

Odustajanje od ugovora potrošač vrši putem obrasca „povrat robe“, link na obrazac se nalazi u podožju stranice Albi.hr.

Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanje od ugovora smatrat će se obavješću odustajanja od ugovora. To znači da je artikl potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku od 30 dana od poslane obavijesti za odustajanje od ugovora (kupnje).

Artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač. Potrošač ne smije neograničeno koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.

Jedini trošak koji ide na teret potrošača ako odustane od ugovora je trošak vraćanja artikla.

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora: Potrošač nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, tj. ako je:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena,
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe,
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke,
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako artikl nije primjeren za povrat zbog svoje prirode. Odustajanje od ugovora nije moguće ni u slučaju kupljene hrane za male životinje, praška za pranje i deterdženata. Primljeni artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač.

Povrat obavljenih uplata bit će izvršen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora.

Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten kupon za popust, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Vraća se samo uplaćeni iznos. Poklon bon se kod odustajanja od ugovora smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća korisniku.

U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikala uz adekvatnu naknadu koju zapisnikom odredimo kod povrata. Otkup sa sniženom vrijednošću uvažava se prilikom potvrđivanja potrošača emailom. Potrošač spomenutu otkupninu koristi isključivo kod narudžbe drugog artikla iste ili veće vrijednosti.

Pravo na povrat kupovne cijene u slučaju korištenja jamstva i materijalnog nedostatka detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

Jamstvo

Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu te uz podnošenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenim listovima ili na računu. Obrazac za povrat artikala pod jamstvom nalazi se ovdje.

Informacija o jamstvu navedena je i na stranici gdje je predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstva ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati Albi.hr koji će osigurati ažurnu informaciju.

Materijalni nedostatak

Kada se materijalni nedostatak može uvažiti? Kada:

  • artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
  • artikl nema karakteristike potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato, odnosno moralo bi mu biti poznato,
  • artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene, odnosno propisane,
  • prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.

Kako se provjerava primjerenost artikala?

Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navodima na samom artiklu.

Kako se materijalni nedostatak uvažava?

Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku s detaljnim opisom istog u zakonom propisanom roku i istovremeno nam omogućiti pregled artikla.

Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

Dostava

Dostava se vrši isključivo na području Istarske županije putem vlastitih dostavljača. Više o dostavi pronađite u rubrici Uvjeti dostave.

Komunikacija

Albi.hr će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi i u skladu s odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini.

Oglasne elektroničke poruke Albi.hr sadržavat će sljedeće elemente:

  • bit će označene jasno i nedvosmisleno kao oglasne poruke,
  • pošiljatelj Albi.hr bit će jasno vidljiv,
  • različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Isto tako, jasno će biti označeni uvjeti sudjelovanja u njima,
  •  jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka, a želju korisnika da ne želi primati oglasne poruke Albi.hr izričito će poštovati.
  • Oglasne poruke Albi.hr bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

Ocjene, mišljenja i preporuke

Ocjene, mišljenja i preporuke kupci mogu napisati jer su dio funkcionalnosti web trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika.

Albi.hr omogućuje da mišljenje napiše bilo koji korisnik web trgovine, a prije konačnog objavljivanja pregleda ih Albi.hr. Albi.hr neće objaviti mišljenja, odnosno unose koji su na bilo koji način uvredljivi i neprimjereni ili po mišljenju Albi.hr ne koriste drugim korisnicima i posjetiteljima.

Predavanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito prihvaća uvjete korištenja njegova mišljenja ili komentara i dopušta Albi.hr objavu jednog dijela ili cjelokupnog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Albi.hr ima pravo sadržaj mišljenja ili komentara koristiti vremenski neograničeno i za bilo koju namjenu, a koja je u poslovnom interesu Albi.hr, uključujući objavu u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalno i moralno autorsko pravo za napisana mišljenja i ocjene.

Ograničavanje odgovornosti

Albi.hr se po svojim najboljim mogućnostima trudi osiguravati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na njegovim web stranicama. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Albi.hr ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, Albi.hr će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.

Albi.hr ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje napišu posjetitelji. Albi.hr prije objavljivanja pregleda i odbije mišljenja koja sadrže očite neistine, te koja su neprimjerena, obmanjujuća ili uvredljiva. Albi.hr ne odgovora za informacije u mišljenjima i ograđuje se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.

Albi.hr ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje Albi.hr u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni.

Pritužbe i sporovi

Albi.hr poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača. Albi.hr se po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema, kupac s prodavačem Albi.hr može stupiti u kontakt na brojeve telefona koje možete pronaći na linku Kontakt ili e-mailom na adresu prodaja@albi.hr. Pritužba se predaje na e-mail adresu prodaja@albi.hr. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.

Albi.hr je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato Albi.hr nastoji po svojim najboljim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Ovim putem Vas obaviještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno kao i Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

Online rješavanje potrošačkih sporova

Obaviještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sprova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka.