Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti web trgovine Albi.hr sastavljeni su u skladu sa
Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o
elektroničkoj trgovini.
Web trgovinom Albi.hr (u daljnjem tekstu „trgovina“)
upravlja tvrtka ALBI d.o.o., Vodnjanska 50, Pula, OIB: 74376972925, koji je
pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu prodavač ili Albi.hr).
Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine
Albi.hr, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos
između Albi.hr i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila
kupnje na mjestima za preuzimanje Albi.hr.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje
(predaje web narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno
upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju
upoznatost s istima.
Vrste korisnika
Jednokratnim upisom u web trgovinu Albi.hr putem e-maila
posjetitelj postaje gost Albi.hr, a potvrđenom registracijom u web trgovini
Albi.hr postaje član Albi.hr. I gost i član Albi.hr (u nastavku i korisnik)
stječu pravo na kupnju u web trgovini Albi.hr.
Kod registracije u web trgovinu kao član Albi.hr,
posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako njegovoj e-mail adresi i
lozinku. Korisničko ime i lozinka člana Albi.hr nedvosmisleno su određeni i
povezani s unesenim podacima.
Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.
Kupnja određenih artikala koji su na skladištu na mjestu za
preuzimanje Albi.hr moguća je i bez upisa u web trgovinu Albi.hr i po redovnoj
cijeni.
Dostupnost informacija
Albi.hr se obvezuje da će kupcu, prije nego što je vezan
ugovorom ili ponudom, osigurati sljedeće informacije:
- podatke o poduzeću ALBI d.o.o. (naziv i sjedište
poduzeća, matični broj),
- kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu
i učinkovitu komunikaciju (kontaktni email, telefon),
- bitne karakteristike artikala (uključujući i
postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti toga podatka,
- raspoloživost artikala (svaki artikl koji se
nudi na web stranici trebao bi biti raspoloživ u razumnom razdoblju),
- uvjete dostave artikla (te način, mjesto i
vrijeme dostave),
- cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno
određene i evidentno mora biti prikazano sadrže li već poreze i troškove
prijevoza i druga davanja te rok valjanosti toga podatka,
- način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok
valjanosti toga podatka,
- vremenska valjanost ponude,
- rok u kojem je moguće odustati od ugovora i
uvjete za odustajanje,
- objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve
podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima.
Ponuda artikla
Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda Albi.hr često
se i brzo ažurira te mijenja.
Cijena u web trgovini Albi.hr neregistriranim i
registriranim neugovornim kupcima prikazana je kao redovna cijena.
Redovna cijena je cijena koja vrijedi za neregistrirane
korisnike koji nisu članovi web trgovine ili gosti Albi.hr, a unatoč tome žele
obaviti kupnju na jednom od mjesta za preuzimanje Albi.hr te za registrirane
korisnike koji nemaju Ugovor o poslovnoj suradnji s ALBI d.o.o. , a unatoč tome
žele obaviti kupnju na jednom od mjesta za preuzimanje Albi.hr.
Akcijska cijena je posebno snižena cijena artikla koja je
valjana u razdoblju naznačenom na artiklu i vrijedi za određene artikle koji su
u ponudi Albi.hr označeni znakom akcija.
Artikl s oznakom "Novo" nedavno je dodan artikal u
ponudu Albi.hr. Ovom će oznakom biti izložen najmanje 14 dana i najviše 1
mjesec.
Artikl s oznakom "Rasprodaja" ima još dodatno
sniženu cijenu u odnosnu na web cijenu koja vrijedi od rasprodaje zaliha ovog
artikla.
Artikl s oznakom "Nije raspoloživo" trenutno nije
raspoloživ. To znači da nije na zalihi, ni u središnjem skladištu, ni kod
dobavljača.
Artikl s oznakom "x-dana" npr. „2-3 dana“
raspoloživ je od trenutka podnošenja narudžbe do roka naznačenog umjesto oznake
„x“ koji vrijedi od trenutka podnošenja narudžbe.
Artikl s oznakom "Po narudžbi" kupcu omogućava
kupnju artikla po narudžbi, odnosno narudžba artikla od dobavljača započinje
podnošenjem narudžbe kupca, prema uvjetima navedenim u opisu artikla.
Narudžba
Kupoprodajni ugovor između Albi.hr i kupca u web trgovini
sklopljen je u trenutku kada Albi.hr kupcu pošalje prvi e-mail o statusu
njegove narudžbe (potvrda prijema narudžbe). Od toga su trenutka sve cijene i
drugi uvjeti fiksni te vrijede za Albi.hr i za kupca. Kupac je osoba s podacima
navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije
moguće.
Kupoprodajni ugovor (tj. prvi e-mail o statusu narudžbe)
pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju Albi.hr.
Načini plaćanja
Albi.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- doznakom na račun poduzeća ALBI d.o.o. (po
ponudi/predračunu),
- gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe,
- karticom Visa, Visa electron, American Express,
Diners, Mastercard ili Maestro prilikom preuzimanja narudžbe.
U slučaju otkazivanja narudžbe ili promijene načina
plaćanja, kupac je dužan obavijestiti Albi.hr na e-mail adresu prodaja@albi.hr.
Izdavanje računa
Dostavljači Albi.hr-a kupcu prilikom dostave artikala predaju
račun u papirnatom obliku, s naznačenim načinom plaćanja kojeg je kupac odabrao
prilikom narudžbe. U slučaju gotovinskog plaćanja (novčanice ili kartice) kupcu
se dostavlja fiskalizirani račun. U slučaju bankovne doznake kupcu se dostavlja
transakcijski račun. U slučaju da kupac račun plati na drugačiji način od
naznačenog prilikom dostave, Albi.hr će kupcu dostaviti račun naknadno, s
naznačenim načinom plaćanja u elektronskom PDF obliku na prijavljenu e-mail adresu.
Na računu su raščlanjene cijena i svi troškovi koji se
odnose na kupnju.
Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije predavanja
narudžbe. Naknadno predloženi prigovor u vezi točnosti izdanih računa ne
uvažavamo.
Cijene
Redovna cijena vrijedi za sve registrirane korisnike Albi.hr
koji su ALBI d. o. o. povjerili svoje podatke i nemaju s ALBI d.o.o. potpisan
Ugovor o poslovnoj suradnji. Registriranim korisnikom Albi.hr postajete
registracijom u web trgovini kao član Albi.hr ili jednokratnim upisom u web
trgovinu kao gost Albi.hr.
Ugovorna cijena vrijedi za sve registrirane korisnike
Albi.hr koji su ALBI d. o. o. povjerili svoje podatke i imaju s ALBI d.o.o.
potpisan Ugovor o poslovnoj suradnji. Po potpisu ugovora, Albi.hr kupcu
dodjeljuje status ugovornog kupca sukladno potpisanom Ugovoru o poslovnoj
suradnji te takav kupac prilikom prijave na sustav Albi.hr pristupa artiklima
koji imaju istaknutu isključivo ugovornu cijenu, sukladno potpisanom Ugovoru o
poslovnoj suradnji.
Sve cijene uključuju PDV, osim ako je izričito navedeno
drugačije. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed
određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenih načina
plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Unatoč naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije
podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i
u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Albi.hr će
omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju.
Popust kod pojedinačnog artikla i promotivni kod također se ne zbrajaju. Kodovi
bonusa za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.
Kupon za popust
Kupon za popust donosi različite pogodnosti prilikom kupnje
putem web trgovine Albi.hr i vremenski je ograničen. Aktivni kupon za popust
pronađite na naslovnoj stranici oglasne poruke, na stranici pojedinačnog odjela
u našem newsletteru ili drugim medijima.
U slučaju da kupac iskoristi kupon za popust, a narudžbu s
kuponom za popust naknadno otkaže vlastitom voljom, kupon za popust smatrat će
se iskorištenim.
Uporaba kupona za popust:
- Odaberite artikle koje želite kupiti i dodajte ih u
košaricu. Vrijednost vaše narudžbe mora biti barem 1 kn viša od vrijednosti
kupona za popust. Kada završite s dodavanjem artikala u košaricu nastavite
klikom na gumb „završi kupovinu“. U polje „iskoristi kupon“ unesite kupon za
popust i kliknite na gumb „primjeni kupon“.
- Kada unesete kupon za popust, vrijednost kupona za popust
automatski se oduzme od cijene vaše narudžbe u zadnjem koraku – Sažetak vaše
narudžbe. Preostali iznos još uvijek morate platiti.
- Kupon za popust je jednokratni kod, što znači da se može
koristiti samo jednom.
Postupak obavještavanja o kupnji
1. Albi.hr narudžba
Nakon predavanja narudžbe kupac dobiva obavijest e-mailom,
da je narudžba primljena. Članu Albi.hr na web stranici www.albi.hr uvijek su
dostupni sveobuhvatni podatci o statusu i sadržaju narudžbe. Albi.hr narudžbu
pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala i potvrdi, odnosno s razlogom
odbije narudžbu. Albi.hr može za provjeravanje podatka ili zbog osiguravanja
točnosti isporuke nazvati kupca na njegov kontaktni telefonski broj. Isporuka
artikala koje Albi.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu ovisi isključivo o
dobavljaču i roku u kojem dobavljač može dostaviti artikle do Albi.hr. Albi.hr
kupca redovito obavještava emailom o ažurnim podacima u vezi isporuke artikala.
Ako je rok isporuke vrlo dug i kupac ne želi čekati, to može javiti Albi.hr
koji će artikl ukloniti iz narudžbe i kupcu vratiti već eventualno uplaćena
sredstva, a ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili
narudžbu u cijelosti stornirati. Ako dobavljač Albi.hr ne potvrdi isporuku
naručenih artikala najkasnije do isteka dva tjedna od dana predaje narudžbe,
Albi.hr može narudžbu kupca odbiti iz razloga da artikl više nije dostupan.
Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti. Albi.hr ne preuzima nikakvu
odgovornost za štetu uzrokovanu duljim rokovima isporuke ili zbog neizvršene
isporuke artikala koje Albi.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu..
2. Narudžba je otpremljena/narudžba je pripremljena za
preuzimanje
Albi.hr u dogovorenom roku artikl pripremi i pošalje ili
pripremi za osobno preuzimanje te o tome e-mailom ili telefonom obavijesti
kupca. Albi.hr e-mailom obavještava kupca i o politici odustajanja od ugovora,
kome se obratiti u slučaju kašnjenja u isporuci te kome se obratiti u slučaju
pritužbe.
U slučaju da se kupac pravodobno odluči za opoziv narudžbe
mora prodavača o tome odmah obavijestiti telefonom na broj 052 330 090 ili
emailom na adresu prodaja@albi.hr. U slučaju da je narudžba već otpremljena,
kupac prilikom dostave može odbiti preuzimanje pošiljke dostavljaču. U slučaju
osobnog preuzimanja (kada je artikl već pripremljen za preuzimanje), kupac
opoziv narudžbe može javiti putem već gore navedenih načina.
Kupnja za pravne osobe
Postupak kupnje za pravne osobe jednak je onome za fizičke
osobe, s razlikom da u obrascu adrese trebate unijeti naziv pravne osobe i
potvrditi suglasnost s Uvjetima poslovanja. Ako ste već kupovali preko firme,
izaberite naziv firme iz svojeg arhiva.
Ugovorni kupci plaćanje vrše sukladno ugovorenim uvjetima
Ugovorom o poslovnoj suradnju s ALBI d.o.o.
Pravo potrošača na odustajanje od ugovora
Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje
kupuju artikle za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku
od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od
ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon
datuma preuzimanja artikla.
Odustajanje od ugovora potrošač vrši putem obrasca „povrat
robe“, link na obrazac se nalazi u podožju stranice Albi.hr.
Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanje od
ugovora smatrat će se obavješću odustajanja od ugovora. To znači da je artikl
potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku od 30 dana od poslane obavijesti
za odustajanje od ugovora (kupnje).
Artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj
količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila
njegova količina, a da za to nije kriv potrošač. Potrošač ne smije neograničeno
koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati
artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja.
Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem
artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.
Jedini trošak koji ide na teret potrošača ako odustane od
ugovora je trošak vraćanja artikla.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora: Potrošač
nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o
zaštiti potrošača, tj. ako je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio,
a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu
potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid
ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena,
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba
kojoj brzo istječe rok uporabe,
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog
zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila
otpečaćena nakon dostave,
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih
audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni
nakon isporuke,
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja
koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz
izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s
činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako artikl nije
primjeren za povrat zbog svoje prirode. Odustajanje od ugovora nije moguće ni u
slučaju kupljene hrane za male životinje, praška za pranje i deterdženata.
Primljeni artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini,
osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova
količina, a da za to nije kriv potrošač.
Povrat obavljenih uplata bit će izvršen što je prije moguće,
a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora.
Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten kupon za popust,
ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Vraća se samo
uplaćeni iznos. Poklon bon se kod odustajanja od ugovora smatra sredstvom
plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća
korisniku.
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu
sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikala uz
adekvatnu naknadu koju zapisnikom odredimo kod povrata. Otkup sa sniženom
vrijednošću uvažava se prilikom potvrđivanja potrošača emailom. Potrošač spomenutu
otkupninu koristi isključivo kod narudžbe drugog artikla iste ili veće
vrijednosti.
Pravo na povrat kupovne cijene u slučaju korištenja jamstva
i materijalnog nedostatka detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti
potrošača.
Jamstvo
Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom
listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu
te uz podnošenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenim listovima
ili na računu. Obrazac za povrat artikala pod jamstvom nalazi se ovdje.
Informacija o jamstvu navedena je i na stranici gdje je
predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstva ili
podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati
Albi.hr koji će osigurati ažurnu informaciju.
Materijalni nedostatak
Kada se materijalni nedostatak može uvažiti? Kada:
- artikl nema karakteristike potrebne za njegovo
normalno korištenje ili promet,
- artikl nema karakteristike potrebne za posebno
korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato, odnosno
moralo bi mu biti poznato,
- artikl nema karakteristike ili odlike koje su
izričito ili prešutno dogovorene, odnosno propisane,
- prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s
uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne
svrhe.
Kako se provjerava primjerenost artikala?
Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste
vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navodima na samom artiklu.
Kako se materijalni nedostatak uvažava?
Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom
nedostatku s detaljnim opisom istog u zakonom propisanom roku i istovremeno nam
omogućiti pregled artikla.
Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu
detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Dostava
Dostava se vrši isključivo na području Istarske županije
putem vlastitih dostavljača. Više o dostavi pronađite u rubrici Uvjeti dostave.
Komunikacija
Albi.hr će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava
komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi i u
skladu s odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini.
Oglasne elektroničke poruke Albi.hr sadržavat će sljedeće
elemente:
- bit će označene jasno i nedvosmisleno kao
oglasne poruke,
- pošiljatelj Albi.hr bit će jasno vidljiv,
- različite akcije, promocije i druge marketinške
tehnike bit će označene kao takve. Isto tako, jasno će biti označeni uvjeti
sudjelovanja u njima,
- jasno će biti predstavljen način odjave od
primanja oglasnih poruka, a želju korisnika da ne želi primati oglasne
poruke Albi.hr izričito će poštovati.
- Oglasne poruke Albi.hr bit će jasno vidljive i jasno
odvojene od igara i natjecanja.
Ocjene, mišljenja i preporuke
Ocjene, mišljenja i preporuke kupci mogu napisati jer su dio
funkcionalnosti web trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika.
Albi.hr omogućuje da mišljenje napiše bilo koji korisnik web
trgovine, a prije konačnog objavljivanja pregleda ih Albi.hr. Albi.hr neće
objaviti mišljenja, odnosno unose koji su na bilo koji način uvredljivi i
neprimjereni ili po mišljenju Albi.hr ne koriste drugim korisnicima i
posjetiteljima.
Predavanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito
prihvaća uvjete korištenja njegova mišljenja ili komentara i dopušta Albi.hr
objavu jednog dijela ili cjelokupnog teksta u svim elektroničkim i drugim
medijima. Albi.hr ima pravo sadržaj mišljenja ili komentara koristiti vremenski
neograničeno i za bilo koju namjenu, a koja je u poslovnom interesu Albi.hr,
uključujući objavu u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor
mišljenja istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalno i moralno
autorsko pravo za napisana mišljenja i ocjene.
Ograničavanje odgovornosti
Albi.hr se po svojim najboljim mogućnostima trudi
osiguravati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na njegovim web
stranicama. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu
se promijeniti tako brzo da Albi.hr ne uspije ispraviti podatke na web
stranicama. U takvom slučaju, Albi.hr će kupca obavijestiti o promjenama i
omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.
Albi.hr ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje
napišu posjetitelji. Albi.hr prije objavljivanja pregleda i odbije mišljenja
koja sadrže očite neistine, te koja su neprimjerena, obmanjujuća ili
uvredljiva. Albi.hr ne odgovora za informacije u mišljenjima i ograđuje se od
bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.
Albi.hr ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se
utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom
pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se
prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje Albi.hr
u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite
pogreške u cijeni.
Pritužbe i sporovi
Albi.hr poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača. Albi.hr se
po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog
sustava rješavanja pritužbi.
U slučaju problema, kupac s prodavačem Albi.hr može stupiti
u kontakt na brojeve telefona koje možete pronaći na linku Kontakt ili e-mailom
na adresu prodaja@albi.hr. Pritužba se predaje na e-mail adresu
prodaja@albi.hr. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.
Albi.hr je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova
nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te
troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača
za pokretanje spora pred sudom. Zato Albi.hr nastoji po svojim najboljim
mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.
Izvansudsko
rješavanje potrošačkih sporova
Ovim putem Vas obaviještavamo o svojoj dobroj volji da svaki
spor riješimo mirnim putem sporazumno kao i Vašem pravu da koristite mehanizme
izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka
izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske
gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje
pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.
Online rješavanje
potrošačkih sporova
Obaviještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih
pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online
rješavanju potrošačkih sprova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom
rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem ovog linka.